អ្វីដែលយើងមានន័យដោយបទពិសោធន៍ល្អ?
អ្នកត្រួសត្រាយ UX Peter Morville បានរៀបរាប់ពីសសរស្តម្ភទាំង៧នៃបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ល្អ (UX): មានប្រយោជន៍ ប្រើប្រាស់បាន រកឃើញបាន គួរឱ្យជឿជាក់ អាចចូលប្រើបាន គួរឱ្យចង់បាន និងមានតម្លៃ។ ឧទាហរណ៍ គោលដៅរបស់កម្មវិធីធនាគារចល័តគឺដើម្បីជួយអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទេរប្រាក់យ៉ាងលឿនដោយកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងតិចតួច។ កម្មវិធីនេះអាចមានអក្សរសិល្ប៍ស្អាត វិជ្ជាជីវៈសម្រាប់ភាពច្បាស់លាស់ និងដំណើរការទូទាត់ដោយចុចមួយសម្រាប់ប្រសិទ្ធភាព (ទិដ្ឋភាពនៃការរចនា UX)។ លុះត្រាតែអ្នកទទួលបានទិដ្ឋភាពទាំងពីរនៃដំណើរការរចនាត្រឹមត្រូវ អ្នកមិនមានកម្មវិធីធនាគារចល័តជោគជ័យដែលមានគុណភាពទាំង៧នេះទេ។
អ្នកត្រួសត្រាយ UX Peter Morville បានរៀបរាប់ពីសសរស្តម្ភទាំង៧នៃបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ល្អ (UX): មានប្រយោជន៍ ប្រើប្រាស់បាន រកឃើញបាន គួរឱ្យជឿជាក់ អាចចូលប្រើបាន គួរឱ្យចង់បាន និងមានតម្លៃ។ ឧទាហរណ៍ គោលដៅរបស់កម្មវិធីធនាគារចល័តគឺដើម្បីជួយអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទេរប្រាក់យ៉ាងលឿនដោយកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងតិចតួច។ កម្មវិធីនេះអាចមានអក្សរសិល្ប៍ស្អាត វិជ្ជាជីវៈសម្រាប់ភាពច្បាស់លាស់ និងដំណើរការទូទាត់ដោយចុចមួយសម្រាប់ប្រសិទ្ធភាព (ទិដ្ឋភាពនៃការរចនា UX)។ លុះត្រាតែអ្នកទទួលបានទិដ្ឋភាពទាំងពីរនៃដំណើរការរចនាត្រឹមត្រូវ អ្នកមិនមានកម្មវិធីធនាគារចល័តជោគជ័យដែលមានគុណភាពទាំង៧នេះទេ។
អ្នកត្រួសត្រាយ UX Peter Morville បានរៀបរាប់ពីសសរស្តម្ភទាំង៧នៃបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ល្អ (UX): មានប្រយោជន៍ ប្រើប្រាស់បាន រកឃើញបាន គួរឱ្យជឿជាក់ អាចចូលប្រើបាន គួរឱ្យចង់បាន និងមានតម្លៃ។ ឧទាហរណ៍ គោលដៅរបស់កម្មវិធីធនាគារចល័តគឺដើម្បីជួយអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទេរប្រាក់យ៉ាងលឿនដោយកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងតិចតួច។ កម្មវិធីនេះអាចមានអក្សរសិល្ប៍ស្អាត វិជ្ជាជីវៈសម្រាប់ភាពច្បាស់លាស់ និងដំណើរការទូទាត់ដោយចុចមួយសម្រាប់ប្រសិទ្ធភាព (ទិដ្ឋភាពនៃការរចនា UX)។ លុះត្រាតែអ្នកទទួលបានទិដ្ឋភាពទាំងពីរនៃដំណើរការរចនាត្រឹមត្រូវ អ្នកមិនមានកម្មវិធីធនាគារចល័តជោគជ័យដែលមានគុណភាពទាំង៧នេះទេ។
អ្នកត្រួសត្រាយ UX Peter Morville បានរៀបរាប់ពីសសរស្តម្ភទាំង៧នៃបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ល្អ (UX): មានប្រយោជន៍ ប្រើប្រាស់បាន រកឃើញបាន គួរឱ្យជឿជាក់ អាចចូលប្រើបាន គួរឱ្យចង់បាន និងមានតម្លៃ។ ឧទាហរណ៍ គោលដៅរបស់កម្មវិធីធនាគារចល័តគឺដើម្បីជួយអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទេរប្រាក់យ៉ាងលឿនដោយកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងតិចតួច។ កម្មវិធីនេះអាចមានអក្សរសិល្ប៍ស្អាត វិជ្ជាជីវៈសម្រាប់ភាពច្បាស់លាស់ និងដំណើរការទូទាត់ដោយចុចមួយសម្រាប់ប្រសិទ្ធភាព (ទិដ្ឋភាពនៃការរចនា UX)។ លុះត្រាតែអ្នកទទួលបានទិដ្ឋភាពទាំងពីរនៃដំណើរការរចនាត្រឹមត្រូវ អ្នកមិនមានកម្មវិធីធនាគារចល័តជោគជ័យដែលមានគុណភាពទាំង៧នេះទេ។
អ្នកត្រួសត្រាយ UX Peter Morville បានរៀបរាប់ពីសសរស្តម្ភទាំង៧នៃបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ល្អ (UX): មានប្រយោជន៍ ប្រើប្រាស់បាន រកឃើញបាន គួរឱ្យជឿជាក់ អាចចូលប្រើបាន គួរឱ្យចង់បាន និងមានតម្លៃ។ ឧទាហរណ៍ គោលដៅរបស់កម្មវិធីធនាគារចល័តគឺដើម្បីជួយអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទេរប្រាក់យ៉ាងលឿនដោយកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងតិចតួច។ កម្មវិធីនេះអាចមានអក្សរសិល្ប៍ស្អាត វិជ្ជាជីវៈសម្រាប់ភាពច្បាស់លាស់ និងដំណើរការទូទាត់ដោយចុចមួយសម្រាប់ប្រសិទ្ធភាព (ទិដ្ឋភាពនៃការរចនា UX)។ លុះត្រាតែអ្នកទទួលបានទិដ្ឋភាពទាំងពីរនៃដំណើរការរចនាត្រឹមត្រូវ អ្នកមិនមានកម្មវិធីធនាគារចល័តជោគជ័យដែលមានគុណភាពទាំង៧នេះទេ។



ចង់រៀនកែស្បែកប្លក់ណាស់
ReplyDeleteចិត្តនៅតែប្រាថ្នា - មាស សាលី Chet Nov Tae Bra Thnar - Meas Saly
DeleteLearn to be a blogger designer as one or three months
ReplyDeletehow can i contact to you
Delete